Buradan Bir Çıkış Mevcut (Yeni Yetme Günceler III)

Adsız anlamında virüslere nokta koydum tür belirledim

İleri geri ilelebet sancıyarak akan bir yağmur olsun marşım adını sen koy yalnız etrafında çevrelenmiş diken telleri al da götürelim ben o şehre inmeden kaç kurt vuruldu sessiz tüflerle tüf tüf tüflerle

Nerdesin

Kim diye değil mecazı mürseline zamir ekledim yorganı ters biledim eski pasajlar ağır yarın kandiller ve kadın örseleyen tavlı dikenler gibi sağır nazım sağır içten yanmalı rus deneyselli iki çağrıştırıcı kelime üstüne ağır sen burada ben orada kim kiminle nerde bana binden sonra doğan yeni bir rakam söyle ben çiftleri kestim korktular tanrım yok nasıl korktular vahşet şölenlerine gidelim nereden geçen tren bilelim son poğaçayı zihnimizde keselim ikiye komünist üç ağır faşist anlamında sivri dişli köpekleeeee,eeeeeee,,eeeeeeeeeeee,eeeeeeeeeeeeee,r gibi bağıran kel dedeler ay dedeler iki gezegenden ırk yaratanlar zamanda kayanlar ben birkaç dakikayı hatırlamıyorum cidden hatırlamıyorum nerd,eyd,i ne yapıyordum kaygılarınla yüzleş kaygılarına çok kötü bir şey yap vicdanına ters kalmasın

Sen niye iyisin iyinin anlamını nereden buldun kimden duydun kaç kurgu eksikti anlında duydun ne bilirsin kilimler eskidi iklimm kim nereden bilsin nişiyantaşı kapalıçarşı harem laleli export rakılar sahte hayaller istisnalar sakin kırlar monet’ler kesme işare,t,leri nokta konulmuş sorular dile pelesenk other cümleler nas,ı olur da sakinleşirsin ve nasıl olur da inanırlar sana bu insanlar ki o insanlarda hiç hayal gücü yok mudur hiç yarına su dökmüyorlar mıdır nasıl olur çiçekleri büyümüş mü sordun mu eski balkonların çekik gözlü ırklar korkutmuş mu bilincini teknoloji sanrıların isim koyalım,da havalı olsun mu satır arasına tel,aeff,uzu keskin baudrillard ben bu filmi daha önce izlemiştim fakat çok küçüktüm o yüzden bir sebep olursa tekrar izlerim ama o sebep ardı arkası kesilmemiş hayaller saklıyor sarma sigara sarıyor yalan söylüyor bak bu büyük sorun tekrar tekrar yalan soruyor sanki bir alarm gibi ölümü beş dakika erteliyor neden böyle neden böyle neden böyle tekrar tekrar soruyorum sordum sordun durdum durdun ben bu harf ve satırları bir yerden hatırlıyordum ama siz kendi kendinize tekrar tekrar sin,st,eyen derin düşleri imgeden s-yoksun üç üstüne beş tekrar ters kaldırımlar bunlar çöp okuma kıvır kıvır koy geri dönüşüme balkonda soda şişesi yirmilik rakı şişesi küçük prens efsanesi tanıdığın son adam yitirdiğin ilk kadın altı harf simyacı ve hüll,eciler sessiz sakin ihtiyar denizci ve balık adorno üçlemesi gibi sartre ama benzetmesi bıkmış satır kapı gıcırtısına yapmayın artık okum,adı,mnı kierkegaard ah

Ah

Ah

Ah

Ah,

Ah

Ah

Ah

Aha

Ha

Aha

Aha

Aha

Aha

Aha

Aha

Aha

Ahğa

Ahaa

Ajdldldl

Birbirimize bakamadan

Ve alnımıza daha hiçbir talih kuşu sıçmadan

Nokta ve virgüllerle telefon numarası çevrilmez

Uyu.

IMG_20160524_011229.jpg

